Па тэме "Англійская буржуазная рэвалюцыя" ў 7 класе я прапанавала вучням пачаць чытаць новы параграф, на дошцы былі гексы "Абсолютизм", "Тюдоры", "Стюарты".
Потым запрасіла растлумачыць тое, што я размясціла. Астатнія гексы былі хаатычна размешчаны на дошцы. на працягу урока мы працавалі з параграфам і выстройвалі соты, тлумачылі сувязі.
У трох класах вынік працы быў розным. Мая задача была навучыць дзяцей новай модэлі навучання.
7 "А" я прапанавала дома ў сшытках зрабіць соты пра О. Кромвеля - 1 варыянту,
2 варыянту - пра "Билль о правах", таму што столькі многа інфармацыі мы не маглі размясціць на дошцы.
Потым запрасіла растлумачыць тое, што я размясціла. Астатнія гексы былі хаатычна размешчаны на дошцы. на працягу урока мы працавалі з параграфам і выстройвалі соты, тлумачылі сувязі.
У трох класах вынік працы быў розным. Мая задача была навучыць дзяцей новай модэлі навучання.
7 "А" я прапанавала дома ў сшытках зрабіць соты пра О. Кромвеля - 1 варыянту,
2 варыянту - пра "Билль о правах", таму што столькі многа інфармацыі мы не маглі размясціць на дошцы.