Plickers - гэта сэрвіс, які дазваляе імгненна ацаніць адказы ўсяго класа і спрасціць збор статыстыкі.
Plickers выкарыстоўвае планшэт ці тэлефон настаўніка для таго, каб счытваць QR-коды з картак вучняў. Картка ў кожнага вучня свая, яе можна паварочваць, што дае чатыры розных варыянту адказу. У дадатку ствараецца спіс класа, і з яго дапамогай можна даведацца, як менавіта кожны вучань адказваў на пытанні.
З дапамогай Plickers можна праводзіць невялікія аглядныя тэсты ў канцы тэмы. Для гэтага трэба занесці ў дадатак спіс класа і спіс пытанняў. Вучні падымаюць свае карткі адначасова, а ваш планшэт выдае вам інфармацыю аб тым, як справіўся кожны з іх. Гэта дае магчымасць даведацца аб прагрэсе ўсяго класа, а не некалькіх яго прадстаўнікоў, як бывае, калі аглядны апытанне вядзецца вусна.
Plickers можна выкарыстоўваць для сумнай, але абавязковай задачы - каб даведацца, хто сёння прыйшоў на ўрок. Што хутчэй - апытаць ўвесь клас па спісе або сфатаграфаваць той жа клас, які трымае узнятыя таблічкі? Дадатак зэканоміць вам пару хвілін ад ўрока - трохі, але іх можна выдаткаваць на што-небудзь карыснае.
Як працуе Plickers?
Праграма працуе па вельмі просты тэхналогіі. Аснову складаюць мабільнае прыкладанне, сайт і раздрукаваныя карткі з QR-кодамі. Кожнаму дзіцяці выдаецца па адной картцы.
Сама картка квадратная і мае чатыры бакі. Кожным боку адпавядае свой варыянт адказу (A, B, C, D), які паказаны на самай картцы. Настаўнік задае пытанне, дзіця выбірае правільны варыянт адказу і падымае картку адпаведнай бокам дагары. Настаўнік з дапамогай мабільнага прыкладання скануе адказы дзяцей у рэжыме рэальнага часу (для счытвання выкарыстоўваецца тэхналогія дапоўненай рэальнасці). Вынікі захоўваюцца ў базу дадзеных і даступныя як наўпрост у мабільным дадатку, так і на сайце для імгненнага або адкладзенага аналізу.
Чтобы начать пользоваться Plickers, необходимо зарегистрироваться на сайте.
Беларускія настаўнікі паведамляюць, што з дапамогай праграмы можна лёгка і хутка вызначыць, які матэрыял добра засвоены вучнямі, а які неабходна паўтарыць. А калі сфармуляваць пытанні па некалькіх тэмах, то можна ўбачыць, якая з тэм засвоена лепш, а якая горш. Лёгка можа вызначыць настаўнік, якім чынам падаць матэрыял, калі ў двух класах адну і тую ж тэму раскажа па-рознаму, а потым правёўшы тэставанне ўбачыць, пры якім тлумачэнні вучні засвоілі матэрыял лепш.
Падрабязнасці аб тым, як карыстацца Plickers можна паглядзець тут -- Проводим опрос всего класса за 30 секунд с помощью Plickers і тут -- Онлайн-сервис Plickers.
па матэрыялам https://newtonew.com