вторник, 1 января 2019 г.

Гексы, 7 класс, всемирная история, Искусство эпохи Возрождения. Татьяна Шумель

Сегодня на уроке всемирной истории в 7 классе опробовала работу с гексами (давно хотелось попробовать, но боялась!). Сразу скажу, что ничего страшного нет! Для гексов я взяла 2 темы «Утверждение новых идей в эпоху Возрождения» и «Искусство эпохи Возрождения». У меня получилось 4 группы шестиугольников, которые ребята должны были соотнести и установить связи между ними: Великие мечтатели, Литература Ренессанса, Великие итальянские художники, Художники Ренессанса Северной Европы.
Сначала я предложила ученикам собрать мозаику, установив связь между гексами. Потом каждый из них, слушая рассказ своих товарищей, связывал его со своим. Получилась своего рода логическая цепочка, где все компоненты связаны между собой. В конце работы я дала возможность ребятам перестроить свои соты и сделать вывод по изученным темам. Материал усвоен всеми!

Фотография
Фотография
18.09.2017
2 фото - Открыть альбом

Лэпбук, 5 класс, всемирная история, Древний Египет. Наталья Кучинская

Вот такие лэпбуки получились у моих пятиклашек.
ФотографияФотография


Фотография
Фотография

Фотография

ФотографияФотография





Лэпбук
11 фото - Открыть альбом

Лэпбук, 6 класс, всемирная история. Алла Позднякова

Добрый зімовы дзень, калегі.
Наша праца з лэпбукамі працягваецца. Гэта так спадабалася маім шасцікласнікам, што адбіцца ад іх лэпбукаў было немагчыма.
Замест аднаго ўрока абагульнення па славянам праводзілі два) Прабачце нас правяраючыя).
Канешне, лэпбукі вельмі розныя. Ад напісаных алоўкам і проста складзеных з двух старонак, да сапраўдных шэдэўраў. Я была задаволена ўсімі. Таму што гэта праца зацікавіла нават тых вучняў, якіх нічога, на мой погляд, зацікавіць не магло. А нават яны працавалі. Мы не толькі прэзентавалі лэпбукі, але і разгадвалі красворды, складвалі пазлы, нават у гульню "Поле цудаў " сгулялі.

А мяне яшчэ мяне вельмі парадавала, што не засталіся ў баку бацькі. Праца разам з дзецьмі гэта на карысць усім. На жаль, не ўсе. Некаторыя ( са слоў дзяцей) нават сварыліся на іх за тое, што шмат часу патрацілі на гісторыю.
Як зробити лепбук своїми руками та де скачати шаблони | Новини та аналітика : Україна та світ : EtCetera
Як зробити лепбук своїми руками та де скачати шаблони |
Вось некаторыя " шэдэўры"
Фотография

Лэпбук, 5 класс, Древний Египет, Наталия Кучинская

Лэпбук по теме "Древни Египет". Делала как образец для пятиклашек к уроку обобщения. С горящими глазами стали создавать свои. С нетерпением жду, что получится.
Фотография
Фотография
15.12.2017
2 фото - Открыть альбом

Гексы, шаблон. Ольга Кравченко

Гексы на уроке. Каждый учащийся легко может себе нарезать для работы по шаблону.
Фотография


Фотография



Фотография





22.10.2017
3 фото - Открыть альбом

Гексы, 7 клас, сусветная гісторыя, Эпоха Адраджэння. Таццяна Шумель

Даслала Таццяна Шумель, настаўніца гісторыі,

Гарадоцкі навучальна-педагагічны комплекс дзіцячы сад - базавая школа Маладзечанскага раёна"

На працягу апошніх гадоў у школах Вялікабрытаніі шырока выкарыстоўваецца так званае гексаганальнае навучанне (Hexagon Learning). Па-простаму - гексы. 
Гексы - шасцівугольнікі, выразаныя з паперы ці пластыка.
На гексах можа быць напісана, намалявана, раздрукавана ўсё, што заўгодна, па тэме ўрока. Таксама гексы могуць быць пустыя, каб вучні маглі самі напісаць на іх паняцці і скласці логіка-сэнсавую мадэль. 
Ідэя гэтага метаду заключаецца ў тым, што, каб веды былі трывалымі, яны павінны лагічна абапірацца на раней засвоеныя веды вучняў, лагічна выцякаць і вырошчвацца з іх. 
Складаючы з набору гексаў малюнак (пазл), дзеці ўсталёўваюць лагічную сувязь паміж тымі карткамі, якія сутыкаюцца сваімі бакамі, і гэтыя сувязі становяцца бачнымі. Кожнае паняцце, запісанае на асобным гексе, можа быць звязана з іншымі.  Відавочна, што няма адзінага правільнага спосабу скласці ўзор. Вучні могуць некалькі разоў перакладаць карткі, каб паказаць глыбокае разуменне, па іншаму патлумачыць логіку і сувязі на карціне, якую яны  яны стварылі.


Таццяна Шумель: "На ўроку сусветнай гісторыі ў 7 класе апрабавала працу з гексамі.  Вучні (у мяне ў класе іх 5 чалавек, таму атрымалася 1 група) атрымалі гексы з размешчанай на іх інфармацыяй па тэмах «Сцвярджэнне новых ідэй у эпоху Адраджэння» і «Мастацтва эпохі Адраджэння». Ім неабходна было знайсці ключавое паняцце («Эпоха Адраджэння»), якое адносіцца да гэтых параграфаў і скласці 4 групы гексаў («Вялікія летуценнікі», «Літаратура Рэнесансу», «Вялікія італьянскія мастакі», «Мастакі Рэнесансу Паўночнай Еўропы»), звязаных паміж сабой. Гексы у гэтых групах таксама павінны быць узаемазвязаныя. Спачатку вучні абмяркоўвалі і раскладвалі гексы ў групе, а потым абаранялі сваю работу. Выступілі ўсе і не па аднаму разу. Нават слабы вучань, пакуль да яго дайшла чарга абараняць свой выбар (яму выпалі для абароны гексы з групы «Вялікія летуценнікі»: Партрэт Томаса Мора і назва яго кнігі «Утопія»), зразумеў, што ад яго патрабуецца і, дзесьці з дапамогай, а дзесьці і сам, змог абгрунтаваць сувязь гэтых гексаў з гексамі «Эпоха Адраджэння», «гуманізм», «Эразм Ратэрдамскі» і «Тамаза Кампанела».
А цяпер разгледзім, напрыклад, групу «Вялікія італьянскія мастакі». У яе ўваходзяць наступныя гексы: Леанарда да Вінчы, Рафаэль Санці, Мікеланджэла; выявы карцін Леанарда да Вінчы «Мона Ліза» і «Тайная вячара», Рафаэль Санці – «Сіксцінская Мадонна» і «Афінская школа»; Мікеланджэла аўтар статуі «Аплакванне Хрыста». Усе гэтыя людзі – італьянцы, мастакі, гуманісты, якія жылі і працавалі ў адзін час (сувязь з эпохай Адраджэння). Аналагічным чынам усталёўваюцца сувязі ў іншых групах і паміж групамі.
У канцы работы робіцца выснова аб узаемасувязі ўсіх чатырох груп гексаў з ключавым паняццем.
Я яшчэ прапанавала вучням перабудаваць гексы, калі ў іх пасля абмеркавання ўсіх груп з’явіліся іншыя варыянты злучэння гексаў, і растлумачыць, чаму яны так зрабілі."

понедельник, 31 декабря 2018 г.

Гексы, 7 класс, всемирная история, Европейская литература и искусство XVII - XVIII вв. Галина Рутич

Тэма "Европейская литература и искусство 17-18 вв.", 7 клас. На дошцы розныя гексы. У цэнтры гексы: "Асветніцтва", "барока", "класіцызм". Сувязь пачатку я растлумачыла, задача вучняў - занйсці асаблівасці барока і асаблівасці класіцызму. вучні чытаюць параграф. Павальна паднімаюцца з мест і выстройваюць гексы каля "барока" або "класіцызм".
Калі ўсё зрабілі, паглядзелі ці ўсё правільна атрымалася, прагаварылі асаблівасці барока і класіцызму, замацавалі і ўбачылі іх на прыкладах шэдэўраў Берніні, Рубенса, Веласкеса, Версаля і г.д.
1. Заўважыла, што ўсё гэта робіцца хутка.
2. Выходзілі да дошкі вучні, якіх складана ўцягнуць у навучальны працэс.
3. Усе працуюць.
4. Думаюць, каментуюць, куды лепей размясціць гэкс, бо ўжо маем вопыт працы з настаўнікам па Англійскай рэвалюцыі.
5. Калі ўсе гексы размешчаны, глядзім што ў нас атрымалася. Адзін з трох класаў сказаў, што ментальная карта. Астатнія шукаюць нейкую фігуру.
6. У канцы ўрока дзеці робяць снімкі на свае гаджэты. Пытаю: "Для чаго?"
Адказ: "Па-першае, каб паказаць бацькам, чым мы тут займаемся. Па-другое, лёгка паўтараць вучэбны матэрыял".
7. Дзецям вельмі падабаецца такая мадэль навучання, вочы гараць, актыўныя. Выходзілі да дошкі па тры вучні.
8. Цяпер я разумею, што магу арганізаваць у групах працу з гексамі. Мяркую, што вучні самастойна будуць запісваць асноўныя моманты і бачыць сузязі.
9. Дзеці пачалі разумець, што лепей выстройваць мастакоў каля мастакоў, а пісьменнікаў каля пісьменнікаў, асаблівасці каля архітэктурна-мастацкага стылю, спачатку І. Баха, а потым В. Моцарта і г. д.
Фотография


Фотография

Фотография

Фотография
Фотография





24.10.2017
5 фото - Открыть альбом

Конструктор интерактивных заданий BoxApps

  Конструктор интерактивных заданий BoxApps С.А. Кудрявцева, И.Л. Харевич        Для создания интерактивных упражнений существует большое ...